Vásárlás/rendelés leadásának menete:
1, Alul, a 13 számjegyből álló kódod megadásával kérdezd le az aktuálisan rendelkezésre álló virtuális egyenleged.
2, A terméklistát tartalmazó PDF dokumentumból kiválaszthatod, hogy mely terméket/termékeket szeretnéd megvásárolni.
3, A 13 számból álló személyes kód, a rendelkezésre álló pontszám, az applikációban regisztrált email cím, a kívánt termék(ek) és a rendelni kívánt mennyiség, név, illetve a szállítási cím megjelölésével küldj egy emailt a webshop@norbi.eu címre.
A levél formátuma a következő legyen!
Személyes kód:
Pontérték:
Norbi applikációban regisztrált email cím:
Termék(ek) és darabszám:
Név/szállítási cím:
(Bármely adat hiánya vagy helytelen megadása esetén a rendelést nem áll módunkban teljesíteni!)
4, A kiválasztott terméket/termékeket postán küldjük ki utánvétellel.
FONTOS:
- Amennyiben a 13 számot tartalmazó egyedi azonosító alatt található egyenleg nem tartalmaz a vásárlás lebonyolításához szükséges mennyiségű virtuális pontot, úgy a megrendelést nem áll módunkban teljesíteni!
- A visszamaradt töredékpontok későbbi felhasználására nem biztosítunk lehetőséget!
- A virtuális pontok csak a mellékelt PDF dokumentumban található termékekre válthatók be!
- A regisztrált email cím megadása nélkül megrendelést nem áll módunkban teljesíteni!
- Postaköltséget minden esetben felszámítunk!
- A rendelések feldolgozása beérkezési sorrendben történik, kiszállítás 5-8 munkanapon belül!
- Pontok utólagos jóváírására nincs lehetőség!
- A rendeléseket csak a készlet függvényében áll módunkban teljesíteni!
A TERMÉKEKET ÉS A PONTÉRTÉKÜKET ITT TALÁLOD.