Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Pontszám lekérdezése és beváltása

Vásárlás/rendelés leadásának menete:

1, Alul, a 13 számjegyből álló kódod megadásával kérdezd le az aktuálisan rendelkezésre álló virtuális egyenleged.

2, A terméklistát tartalmazó PDF dokumentumból kiválaszthatod, hogy mely terméket/termékeket szeretnéd megvásárolni.

3, A 13 számból álló személyes kód, a rendelkezésre álló pontszám, az applikációban regisztrált email cím, a kívánt termék(ek) és a rendelni kívánt mennyiség, név, illetve a szállítási cím megjelölésével küldj egy emailt a webshop@norbi.eu címre.

A levél formátuma a következő legyen!

Személyes kód:

Pontérték:

Norbi applikációban regisztrált email cím:

Termék(ek) és darabszám:

Név/szállítási cím:

(Bármely adat hiánya vagy helytelen megadása esetén a rendelést nem áll módunkban teljesíteni!)

4, A kiválasztott terméket/termékeket postán küldjük ki utánvétellel. 

 

FONTOS:

  • Amennyiben a 13 számot tartalmazó egyedi azonosító alatt található egyenleg nem tartalmaz a vásárlás lebonyolításához szükséges mennyiségű virtuális pontot, úgy a megrendelést nem áll módunkban teljesíteni!
  • A visszamaradt töredékpontok későbbi felhasználására nem biztosítunk lehetőséget!
  • A virtuális pontok csak a mellékelt PDF dokumentumban található termékekre válthatók be!
  • A regisztrált email cím megadása nélkül megrendelést nem áll módunkban teljesíteni!
  • Postaköltséget minden esetben felszámítunk!
  • A rendelések feldolgozása beérkezési sorrendben történik, kiszállítás 5-8 munkanapon belül!
  • Pontok utólagos jóváírására nincs lehetőség!
  • A rendeléseket csak a készlet függvényében áll módunkban teljesíteni!

A TERMÉKEKET ÉS A PONTÉRTÉKÜKET ITT TALÁLOD.